БЛАГОДАРЯ!!!



Здравейте, книжни феи!
Да се похваля и аз с нещицата, които получих в последно време.
Първа ме изненада Ани /Ani Arts/ с тази бонбонена картичка и сладичкото "мечешко" тефтерче от инициативата Pay it ffrward



Парче торта и уникална миниатюра от Лидия /Quilling - Liva/
Бях една от 10-те късметлийки, които тя почерпи за 2-рия рожден ден на блога й.
Искрено се възхищавам на търпението и таланта й. На нещата , които създава!


Парченцето  пълно със съкровища


Подаръче от инициативата Pay it forward


Нели /Моите нещица/ ме изненада с тази шикозна картичка по случай Осми март


И накрая прекрасната картичка, която получих от моята адашка Димитрина /ДИКАРТ/ от Осмомартенската картичкофурийска размяна


 Момичета,  благодаря ви от сърце,  много ме зарадвахте!

Няма коментари:

Публикуване на коментар