Прелетяват СЕЗОНИ, ние ВРЕМЕТО гоним...



Сезоните един след друг се нижат,
сезони на човешкия живот.
Объркани съдби, лица загрижени
подвеждащата власт на времето не дава плод.

Въртят се пак, един след друг, объркани;
уж кръговрат, а сменят се без ред.
Човешките съдби са сиви и изтъркани
годините вървят безмилостно напред.

Минава бързо времето на щастие
и лятото освобождаващо за миг отлита.
В хладна есен и мъдростта нещастна е,
но топли цветове оставя в очите.



Ще участвам в предизвикателството на Двете елши, зададено от Светлето на тема: "Време"

7 коментара:

  1. Много ми харесва картичката ти,а и стихотворението допълва ефекта, трогна ме

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна и много идейна!Хареса ми много!

    ОтговорИзтриване
  3. Еха, много яка идея! А формата, в която си изрязала картичката направо ме срази:)

    ОтговорИзтриване
  4. Момичета, благодаря за милите думи и, че посетихте блога ми! Вашето мнение е много важно за мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна идея и изпълнение!

    ОтговорИзтриване
  6. Рамената на кръста отбелязват двете слънцестояния и двете равноденствия.
    Долното рамо на кръста отбелязва най ниската точка над хоризонта до която достига Слънцето и това е Зимното слънцестоене 21-22-ри Декември - след него идва ЗИМАТА -
    http://balkan1.blog.bg/politika/2011/08/04/kryst.796265
    Знам за стенописа на Захари Зограф но той е християнин, а те не са почитали науката - за тях Земята е плоска и не се върти. Тези които са твърдели обратно са изгаряни на клада.

    ОтговорИзтриване