Рудолф, шейничката на Дядо Коледа и Още...

Ще ви покажа няколко коледни картички, които вече са при своите притежатели.
1.

2.

3.


Това е картичката, която направих за моето късметче Julka за размяната в Картичкофурийска Коледа.
4.


Накрая да ви се похваля:
Няколко дни преди Коледа бях приятно изненадана с подарък от Злати /Тini tin/ от инициативата "Предай нататък", състоящ се от две части - свещ и поставка /подложка/.







Злати, благодаря ти за уникалния подарък!
Той вече е част от коледната ми украса в дома.

От размяната в Картичкофурийка Коледа, Ганима ми изпрати тази красива easel картичка - календарче изпълнена с много коледно настроение



и тези нещица за нашето хоби





за което й Благодаря!!!

С моите картички ще участвам в:

- Мър - Мяу: Забавлятелство Второ - Коледа, та дрънка
- Коледен конкурс на Двете елши
- Коледа с Хобисимо Игра 2: Моята Коледа II
- Arty - mark#30 - Подаръци ще има... /участвам с картичка №3/

6 коментара:

  1. Мими, всички картички, които си направила са просто прекрасни! Красота! Честити ти подаръчета! Много, много са хубави всичките! Със здраве и творческо вдъхновение да си ги ползваш! Весело посрещане на Нова година!

    ОтговорИзтриване
  2. Наистина чудесни и празнични :-) А свещичката е просто страхотна!Благодаря ти ,че ги включи в играта!Весели празници Мими!

    ОтговорИзтриване
  3. Мими,чудесни картички ки направила, а подаръкът ти е уникален, поставката много ми харесва!Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  4. И трите картички са чудни, обаче розовата на мен ми допада най- много - толкова е нежна.

    Радвам се, че подаръчето ти е харесало!

    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасни са картичките! Със сигурност си зарадвала получателите им! Честити ти подаръчета! Много са красиви!
    Весели празници!
    Ани

    ОтговорИзтриване
  6. Много красиви са всички картички:) Първата ми е фаворит с този нежно розов цвят:) Честито за чудесните подаръчета, които си получила:) Весело посрещане на 2012!

    ОтговорИзтриване