Рокличка

Това е моето трето предложение по темата на Гери в КФ №24 "Картичка с джобче"




10 коментара:

  1. много много сладичка и хубава-страхотна

    ОтговорИзтриване
  2. Изключително сладка рокличка :)

    ОтговорИзтриване
  3. Сладка, сладичка, сладурска!!1

    ОтговорИзтриване
  4. Много хубава рокличкааа,пъстра и слънчева!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотно весела и оригинална идея! Много ми харесват свежите цветове!

    ОтговорИзтриване
  6. Хихихи, много е весела и ми навява спомени от детските години, когато баба ми ми правеше якички с дантелки и ги оплиташе с една кука. Много е сладурска - а пък с тези близалки в джобчето... толкова детска!!! Много ме радва:)

    ОтговорИзтриване
  7. Ехееееее, много нежна с тези дантелки! Страхотна картичка!

    ОтговорИзтриване
  8. Браво за идеята, получила се е много сладка :)

    ОтговорИзтриване
  9. Това десенче много й подхожда на таз сладка детска рокличка! :) А пък идеята с близалките е много хитра :)

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря Ви милички! Вашето мнение е важно за мен!

    ОтговорИзтриване