Лавина от награди !!!








Здравейте,
Тъй като изминалата седмица бях доста заета с професионалните си задължения/за тях ще споделя друг път/ нямах възможност да публикувам нищо, но вече съм тук. Бях много приятно изненадана с награди от следните мили дами: Краси, Ралица, Силвия, Нели и Гери/Arcadia на които благодаря от сърце.
Регламента на наградата е следния:
1. Да благодарите на човека, който ви е дал наградата с линк към неговия блог.
2. Да споделите 10 неща за себе си.
3. Да предадете на 10 блога наградата!

Десет неща, които не знаете за мен:
1.Може да се каже щастливо омъжена от 25 години.
2.Имам две прекрасни дъщери студентки Десислава на 24г. и Илиана на 20г.
3.Голямата учи магистратура по туризъм, а малката 2 курс бакалавър по екология и ООС.
4.Обичам да пътувам много по красиви места в България и в чужбина.
5.Обичам морето, природата, но най-много цветята.
6.Обичам професията си, и й се раздавам.....Усмивите по детските личица ми сгряват душата.
7.Обичам хубавата музиката.
8.Правят ме щастлива малките и дребни жестове на внимание от страна на другите.
9.Когато любимите ми и близки хора са добре и аз съм добре.
10.Обичам да се отдавам на любимите си занимания, а те са много..........

А сега по регламент трябва да наградя 10 блога, но след като съм наградена 5 пъти това ще рече, че аз трябва да наградя 50 блога. Затова всеки, който посети блога ми моля да се чувства награден!

1 коментар:

  1. Милата тя,ами да 50 блога,хи хи доста са!Зарадва ме 6-то нещо "Обичам професията си,и й се радвам....Усмивките по детските личица ми сгряват душата."

    ОтговорИзтриване